.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شریعتی :گام مجلس برای تحقق درآمد پایدار در شهرداری‌ها
لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای نهایی شدن به مجلس ارسال شده است.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در نشست با شهردار نکا و اعضای شورای اسلامی این شهر، ایجاد درآمد پایدار شهری را ضرورتی انکار ناپذیر برای همه شهروندان دانست و گفت: مجلس شورای اسلامی برای تحقق این امر با دغدغه ویژه‌ای وارد عمل شده است.

او افزود: دولت لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور را به مجلس ارسال کرده است که در آن شهرداری‌ها منابع مالی پایداری که می‌توانند دریافت کنند را احصا کرده است.

شریعتی این لایحه را گام بلند مجلس برای حمایت از مدیریت شهری و روستایی اعلام کرد و ادامه داد: با نهایی شدن لایحه در آمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، زیرساخت‌های شهر‌ها و روستا‌ها تقویت می‌شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزایش درآمد پایدار برای شهرداری را مهمترین عامل برای توسعه شهری دانست و افزود: مجلس با تمام توان از مدیریت صحیح شهری و روستایی حمایت می‌کند.

بلاتکلیفی کشتارگاه شرق مازندران

موسی خلیلی شهردار نکا نیز در این نشست با بیان اینکه شهرداری‌های شرق مازندران به تعهدات خود در خصوص ساخت کشتارگاه شرق استان عمل نکرده اند، گفت: پروژه کشتارگاه شرق مازندران به همین دلیل بلاتکلیف است.

او افزود: برای ساخت کشتارگاه شرق مازندران هزینه‌های اولیه انجام شد، اما در اواسط راه مجوز کشتارگاه ابطال شد.

خلیلی گفت: ساخت کشتارگاه شرق در نکا همزمان با احداث کارخانه کمپوست در بهشهر بود، اما شهرداری‌های شرق به تعهدات خود عمل نکردند و اکنون زمینی ۲ هزار متر مربعی در شهرک صنعتی با زیرساخت اولیه معطل است.

شهردار نکا ادامه داد: اگرچه بخشی از گوشت قرمز مورد نیاز مردم از کشتارگاه جویبار تامین می‌شود، اما ذبح غیربهداشتی دام‌ها موضوعی‌ای مه نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.